Підручник https://pidruchnyk.com.ua/2653-piznaiemo-pryrodu-6-klas-bida.html
2024-2025 н. р. Покликання на урок https://meet.google.com/suw-rjdb-ohz
26.02.2025
Тема. Як організми співіснують у середовищі. Паразити і хижаки.
Прочитати параграф 38, виконати вправи в друкованому зошиті с. 53-54
Переглянути відео https://youtu.be/Veel0Qnaz9U?si=RgzJzjlFvsJLBTYs
Цікаво знати https://pidruchnyk.com.ua/2653-piznaiemo-pryrodu-6-klas-bida.html
https://www.youtube.com/watch?v=eqY2t0Hzgao
https://www.youtube.com/watch?v=pownqaxaR5E
https://www.youtube.com/watch?v=ueXzxa3-Xd0 Хмаринка
03.06.2022 Асинхронно
Тема. Узагальнення знань
1. Переглянь відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=vOzRKFfDILE
01.06.2022 Асинхронно
Тема. Спостереження за погодою
1. Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=2N_epCE6mf8
2. Дізнайся більше про спостереження https://www.youtube.com/watch?v=JeK4L55gNcw
3. Виконай цікаві вправи https://www.classtime.com/code/4P3756
https://www.classtime.com/code/NRVQ26
27.05.2022 Cинхронно о 12.30 https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx
Тема. Узагальнення знань.
1. Переглянути відео Екологічна етика, Я дружу з природою
2 Повторити тему природоохоронні території
https://www.youtube.com/watch?v=DjpSuYLU3IM&list=PL3FXr9q3IbZ0nkUaUQlEXzzvSOb6shxb7&index=17
25.05.2022 Cинхронно о 13.25 https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx
Тема. Узагальнення знань
1. Переглянути відео https://youtu.be/nkXrFCOke38?t=373
20.05.2022 Cинхронно о 12.30 https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx
Тема. Узагальнення знань.
1. Переглянути відео https://youtu.be/syAreeUMo8c
18.05.2022 Cинхронно о 13.25 https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx
Тема. Заповідники, заказники, національні парки та їхнє значення
для збереження природи Землі
https://www.youtube.com/watchv=_TtdA40y0js&list=PL3FXr9q3IbZ0nkUaUQlEXzzvSOb6shxb7
1. Прочитай параграф 48 с. 186 або прослухай https://www.youtube.com/watch?v=7UW_6HLK6KY&list=PLZ2_hCwZ8nznB2lz6Xi11B7cOFGKWdSEa
2. Розроби "Правила друзів природи" і ознайом з ними однокласників та учнів своєї школи
3. Переглянь відео https://www.youtube.com/watch?v=tXwwiYyyiI8
Заповідники України, Національні парки України
13.05.2022 Cинхронно о 12.30 https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx
Тема. Червона книга України. Охорона природи.
Практична робота. Складання Червоної книги своєї місцевості.
Підготуй повідомлення про нову рослину чи
тварину з Червоної книги https://classroom.google.com/c/MzQwNDE4NTEwMjc2?cjc=aophhsa
Червона книга — це наукова праця, що містить списки
рослин і тварин, яким загрожує небезпека зникнення. Ви, мабуть, чули, що не всім
рослинам і тваринам із Червоної книги загрожує однакова небезпека. Рівень
загрози для кожного виду рослині тварин — неоднаковий, тому вчені позначають
його по-різному:
- зникаючі —
червоним кольором;
- вразливі — жовтим;
- рідкісні — білі;
- неоцінені —
сірим;
- відновлені –
зеленим.
Вміти дати відповіді на тестові запитання:
1)
Червона книга України — це:
а) перелік рослин і тварин;
б) Закон України;
в) перелік рослин і тварин, що зникають.
2) Назви
рослин і тварин, яких залишилося мало, заносяться до:
а) Червоної книги;
б) енциклопедії.
3)
Доповни визначення : «Червона книга — книга, яка містить відомості про…»
а) рідкісні рослини;
б) зниклі рослини і тварин;
в) рідкісні і зниклі рослини і тварин.
4) Чому
для цієї книги вибраний червоний колір?
а) Це красивий колір;
б) це яскравий сигнал;
в) це сигнал небезпеки.
5)
Познач рослину, яку занесено до Червоної книги:
а) Глечики жовті;
б) очерет;
в) осока.
6)
Познач тварину, яку занесено до Червоної книги:
а) Слон;
б) зубр;
в) корова.
7)
Познач птаха, якого занесено до Червоної книги:
а) Качка;
б) пелікан;
в) лелека чорний.
8)
Познач комаху, яку занесено до Червоної книги:
а) Бабка;
б) сонечко;
в) метелик махаон.
11.05.2022 Cинхронно о 13.25 https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx
Тема. Червона книга України. Охорона природи.
1. Прочитай параграф 47 с. 182
2. Виконай навчальний проект (за можливості), описаний в підручнику с. 189 "Смітити не можна переробляти"
3. Переглянь відео https://www.youtube.com/watch?v=s0XBlIljE_c, https://www.youtube.com/watch?v=Bra1LprRPtk, https://www.youtube.com/watch?v=pY_Jwk_ZOfg
4. Подивись Червону книгу України https://nature.land.kiev.ua/red-book.html
06.05.2022 Cинхронно о 12.30 https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx
Тема. Розв'язування вправ
Розкажи про спостереження та висновки, описані в підручнику с. 177 Сторінка природодослідника!
04.05.2022 Cинхронно о 13.25 https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx
Тема. Екологічні проблеми та їхнє вирішення.
1. Прочитай параграф 46 с. 178 або прослухати текст параграфа https://www.youtube.com/watch?v=T5lcoUN6o54
2. Проведи спостереження, описані і підручнику с. 177 з сторінки природодослідника, зроби висновки! (для тих, хто не виконав) і https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3358141
3. Переглянь ще раз відеопрезентацію https://www.youtube.com/watch?v=KCwaLK8xzOs
29.04.2022 Cинхронно о 12.30 https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx
Тема. Розв'язування вправ
1. Виконати тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3358141
27.04.2022 Асинхронно о 13.25
Тема. Людина на планеті Земля. Людина - частина природи. Зв'язок людини з природою.
1. Прочитай параграф 45 с. 174
2. Проведи спостереження, описані і підручнику с. 177 з сторінки природодослідника, зроби висновки!
3. Переглянь відеопрезентацію https://www.youtube.com/watch?v=KCwaLK8xzOs
22.04.2022 Cинхронно о 12.30 https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx
Тема. Екскурсіїї до місцевих екосистем
1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=Q10qgp5GZP8
2. Підібрати до однієї природної екосистеми ланцюг живлення
20.04.2022 Cинхронно о 10.20 https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx
Тема. Рослинний і тваринний світ своєї місцевості.
1. Переглянути відеопрезентацію https://www.youtube.com/watch?v=WiT5iungxd8
2. Виконати тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7300172,
https://vseosvita.ua/test/start/mwm131
https://www.youtube.com/watch?v=F4P39to2iMY&list=PL-Oj-EuOS6c83cMckW2_1ERFLv4sOZ3ZL&index=55&t=34s
15.04.2022 Cинхронно о 12.30 https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx
Тема. Екосистеми.
1. Переглянути відео https://youtu.be/ff4xAi6tMbs
2. Виконати вправи https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6561275 Завдання необхідно виконати до 25 квітня 15:00
3. Запамятати! Організм+Середовище=Екосистема
Екосистеми бувають: природні і штучні
Природні - створені природою. Наприклад ліс, озеро, степ, ріка тощо.
Штучні - створені людиною. Наприклад садок, город, клумба, акваріум, ставок тощо.
4. Знайти і переглянути відео про 7 чудес України
https://www.youtube.com/watch?v=SR5hi88AHUo
13.04.2022 о 13.25 Асинхронно
Тема. Практична робота. Вирощування найвищої бобової рослини.
Підручник с. 173, повт. параграфи 34, 38, 39, 40, 43
1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=7VrhNd1Lg1A,
2. За можливості виконати свій проект Вирощування найвищої бобової рослини.
https://quizizz.com/join?gc=27589429
08.04.2022 Cинхронно о 12.30 https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx
Тема. Співіснування організмів. Угруповання.
1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=doqqck8QskU
2. Виконати вправи
06.04.2022 Cинхронно о 12.30 https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx
Тема. Вплив на організми чинників живої природи. Взаємозв'язки між організмами/ Співіснування організмів.
1. Переглянути відеоурок https://youtu.be/MsotOaZb4ek
2. Скласти конспект та ланцюг живлення організмів для своєї місцевості (https://www.youtube.com/watch?v=D39-4qIWDbg)
3. За можливістю виконати вправи 4, 5, 6 с. 77 в друкованому зошиті
01.04.2022 Cинхронно о 12.30 https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx
Тема. Грунтове середовище та його мешканці.
1. Переглянути ще раз відеоурок https://youtu.be/DvNyCGFZlvY
2. Прочитати параграф 42 https://pidruchnyk.com.ua/141-prirodoznavstvo-korshevnyuk-bashtoviy-5-klas.html
30.03.2022 Cинхронно о 13.25 https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx
Тема. Водне середовище.
1. Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=DvNyCGFZlvY та відеопрезентацію https://www.youtube.com/watch?v=oAHbWiq8qJk
2. Повторення - виконати тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1005621 та https://vseosvita.ua/test/start/wgj889
3. Прочитати параграф 41
25.03.2022 Cинхронно о 12.30 https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx
Тема. Наземно-повітряне середовище та його мешканці.
1. Переглянути відеоурок https://youtu.be/yxt1s3cUesE
2. Прочитати параграф 40, виконати тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2634070
3. Олімпіада (за бажанням) https://vseosvita.ua/olympiad/s30
23.03.2022 Cинхронно о 13.25 https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx
Тема. Розв'язування вправ.
1. Прочитати параграфи 38, 39
2. Виконати тренувальні вврави https://learningapps.org/3130913, https://learningapps.org/10082485, https://learningapps.org/18383628
3. Виконати тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2741683
18.03.2022 Cинхронно о 12.30 https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx
Тема. Пристосування організмів.
1. Переглянути відеоурок https://youtu.be/p4Eyb9sZlFQ
2. Виконати тест https://vseosvita.ua/test/start/jnd767 та вправи https://learningapps.org/view3203601, https://learningapps.org/3177186
16. 03.2022 Cинхронно о 13.25 https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx
Тема. Умови життя на планеті Земля. Середовище життя. Чинники середовища
1. Переглянути відеоурок https://youtu.be/Dl3sIhldW5k
2. Розгадати кросворд Рослини України, виконати вправу Бактерії
11.03.2022 Синхронно о 12.30 https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx
Тема. Різноманітність організмів. Найбільш поширені рослини, гриби та тварини
1. Переглянути відеопрезентацію https://www.youtube.com/watch?v=VSy1Vk4omNo
та ще раз відео https://youtu.be/pfYAU1ypREc
2. Виписати (по можливості) найбільш поширені рослини, гриби та тварини України - по 3 приклади, ознайомитися з атласами визначниками http://fschool7p.blogspot.com/2017/03/48_17.html
09.03.2022 Cинхронно о 13.25 https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx
Тема. Різноманітність організмів. Гриби. Бактерії.
1. Переглянути відеопрезентації https://www.youtube.com/watch?v=vRKdaept0rI,
https://www.youtube.com/watch?v=q5_SqX__T2s та
для повторення минулого уроку https://www.youtube.com/watch?v=5FyM01Hxzhk
08.03.2022 Виховна година 5 Г клас https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx
25.02.2022 Cинхронно о 11.30 https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx
Тема. Різноманітність організмів. Тварини. Гриби. с.10 https://en.calameo.com/read/0061919637a4ecf88a702
переглянути відео https://youtu.be/pfYAU1ypREc
Д/з. Прочитати параграф 36, повторити параграф 34, 35 виконати вправи в друкованому зошиті
Picture This Android : https://goo-gl.su/SpBnaM Ios : https://goo-gl.su/GeAG
Seek by iNaturalist Android : https://goo-gl.su/svpt Ios : https://goo-gl.su/tPbLUPq
11.02.2022 Cинхронно о 12.30 https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx
Узагальнення знань з теми.
Практичне заняття. Дослідження впливу різних температур на розчинення цукру(солі) у воді
1. Переглянути відео
2. Повторити параграфи 23-32, потренуватися у виконанні тестових завдань https://miyklas.com.ua/p/prirodoznavstvo/4-klas/vsevit-i-soniachna-sistema-327190/zemlia-planeta-soniachnoyi-sistemi-misiatc-prirodnii-suputnik-zemli-327117/re-ed672797-7700-48e1-b0fd-387adeb47d45/ae?resultId=2179124664&c=1
09.02.2022 Cинхронно о 12.30 https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx
Практичне заняття. Дослідження розчинності речовин (цукру, солі, лимонної кислоти, олії)
1. Переглянути відео
3. Виконати впр. 3 с.55-56(зошит),повторити параграфи 23-32, виконати тест
https://vseosvita.ua/test/start/mwf215
04.02.2022 Синхронно о 12.30 https://meet.google.com/fpf-euxk-brp
Тема. Розчини в природі. Значення води в природі. Використання води людиною.
Мета:
• продовжити ознайомлення з водою;
• з'ясувати значення води в природі та житті людини
1. Прослухати ролик https://www.youtube.com/watch?v=3rruZL3DNaY&t=251s
та переглянути відео
2. Прочитати параграф 32, повторити параграфи 30, 31
02.02.2022 Синхронно о 13.25 https://meet.google.com/fpf-euxk-brp
Тема. Вода - розчинник. Розчинні й нерозчинні речовини.
Мета:
• продовжити ознайомлення з водою;
• навчитися розрізняти розчинні та нерозчинні речовини.
1. Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=HDMpcz9_B6I
та
https://www.youtube.com/watch?v=cDTuc7OibCo
2. Прочитати параграф 31, повторити параграф 30.
3. Виконати тест https://vseosvita.ua/test/start/fqt307
04.12.2021 Асинхронно
Тема. Зоряні системи - галактики. Всесвіт його складові.
Мета: розширити уявлення про будову всесвіту, допомогти зрозуміти сутність поняття Галактика
1. Переглянути відео
2. Прочитати §19, 20. Уважно розглянути, вміти пояснити мал. 68,69 в підручнику
https://www.youtube.com/watch?v=ynp8QPum4OI
05.11.2021 Синхронно о 12.30 https://meet.google.com/fpf-euxk-brp
Тема. Явища природи. Самостійна робота
Мета: удосконалити вміння розрізняти хімічні, біологічні та фізичні явища
1. Для повторення, перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=d_D5WfHJ0Ns
https://www.youtube.com/watch?v=hhdeQYSGdDw
2. Виконайте Самостійну тестову роботу Завдання необхідно виконати до 8листопада 17:00
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7293284
3. Пограй у гру Відгадай, що звучить https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5890316
4. Повторити §10-14, виконати тест до 05.11 17.00 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1646462
03.11.2021 Асинхронно
Тема. Явища природи. Хімічні явища.
Мета:
• навчитися наводити приклади хімічних явищ і називати їх ознаки;
• розрізняти хімічні, біологічні та фізичні явища.
1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=zIRvN6UJ0UA
2. Прочитати параграф 14, повторити параграфи 10-13
3. Пограй у гру Відгадай, що звучить https://www.youtube.com/watch?v=qg3XW_4jhno
Зареєструватися за покликанням у https://classroom.google.com/c/MzQwNDE4NTEwMjc2?cjc=aophhsa
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.