6А 6Б 6В клас Пізнаємо природу

Підручник  https://pidruchnyk.com.ua/2653-piznaiemo-pryrodu-6-klas-bida.html

2024-2025 н. р.     Покликання на урок https://meet.google.com/suw-rjdb-ohz


26.02.2025

Тема. Як організми співіснують у середовищі. Паразити і хижаки.

Прочитати параграф 38, виконати вправи в друкованому зошиті с. 53-54

Переглянути відео https://youtu.be/Veel0Qnaz9U?si=RgzJzjlFvsJLBTYs





Цікаво знати https://pidruchnyk.com.ua/2653-piznaiemo-pryrodu-6-klas-bida.html

https://www.youtube.com/watch?v=eqY2t0Hzgao

https://www.youtube.com/watch?v=pownqaxaR5E

https://www.youtube.com/watch?v=ueXzxa3-Xd0 Хмаринка





Підручник  

 

03.06.2022 Асинхронно

Тема. Узагальнення знань  

1. Переглянь відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=vOzRKFfDILE


01.06.2022  Асинхронно

Тема. Спостереження за погодою 

1.  Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=2N_epCE6mf8

2. Дізнайся більше про спостереження  https://www.youtube.com/watch?v=JeK4L55gNcw

3. Виконай цікаві вправи https://www.classtime.com/code/4P3756

                                                 https://www.classtime.com/code/NRVQ26


27.05.2022  Cинхронно  о 12.30  https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx

Тема. Узагальнення знань.

1. Переглянути відео Екологічна етикаЯ дружу з природою


2 Повторити тему природоохоронні території

https://www.youtube.com/watch?v=DjpSuYLU3IM&list=PL3FXr9q3IbZ0nkUaUQlEXzzvSOb6shxb7&index=17



25.05.2022  Cинхронно  о 13.25  https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx

Тема. Узагальнення знань

1. Переглянути відео https://youtu.be/nkXrFCOke38?t=373





20.05.2022  Cинхронно  о 12.30  https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx

Тема. Узагальнення знань.

1. Переглянути відео https://youtu.be/syAreeUMo8c





18.05.2022  Cинхронно  о 13.25  https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx

Тема. Заповідники, заказники, національні парки та їхнє значення 

           для збереження природи Землі 

https://www.youtube.com/watchv=_TtdA40y0js&list=PL3FXr9q3IbZ0nkUaUQlEXzzvSOb6shxb7

1. Прочитай параграф 48 с. 186 або прослухай https://www.youtube.com/watch?v=7UW_6HLK6KY&list=PLZ2_hCwZ8nznB2lz6Xi11B7cOFGKWdSEa

2. Розроби "Правила друзів природи" і ознайом з ними однокласників та учнів своєї школи

3. Переглянь відео https://www.youtube.com/watch?v=tXwwiYyyiI8

Заповідники України, Національні парки України




13.05.2022  Cинхронно  о 12.30  https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx

Тема. Червона книга України. Охорона природи.

Практична робота. Складання Червоної книги своєї місцевості.

Підготуй повідомлення про нову рослину чи тварину  з Червоної книги https://classroom.google.com/c/MzQwNDE4NTEwMjc2?cjc=aophhsa

Червона книга — це наукова праця, що містить списки рослин і тварин, яким загрожує небезпека зникнення. Ви, мабуть, чули, що не всім рослинам і тваринам із Червоної книги загрожує однакова небезпека. Рівень загрози для кожного виду рослині тварин — неоднаковий, тому вчені позначають його по-різному:

  • зникаючі — червоним кольором;
  • вразливі — жовтим;
  • рідкісні — білі;
  • неоцінені — сірим;
  • відновлені – зеленим.

Вміти дати відповіді на тестові запитання:

1) Червона книга України — це:
а) перелік рослин і тварин;
б) Закон України;
в) перелік рослин і тварин, що зникають.

2) Назви рослин і тварин, яких залишилося мало, заносяться до:
а) Червоної книги;
б) енциклопедії.

3) Доповни визначення : «Червона книга — книга, яка містить відомості про…»
а) рідкісні рослини;
б) зниклі рослини і тварин;
в) рідкісні і зниклі рослини і тварин.

4) Чому для цієї книги вибраний червоний колір?
а) Це красивий колір;
б) це яскравий сигнал;
в) це сигнал небезпеки.

5) Познач рослину, яку занесено до Червоної книги:
а) Глечики жовті;
б) очерет;
в) осока.

6) Познач тварину, яку занесено до Червоної книги:
а) Слон;
б) зубр;
в) корова.

7) Познач птаха, якого занесено до Червоної книги:
а) Качка;
б) пелікан;
в) лелека чорний.

8) Познач комаху, яку занесено до Червоної книги:
а) Бабка;
б) сонечко;
в) метелик махаон.



11.05.2022  Cинхронно  о 13.25  https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx

Тема. Червона книга України. Охорона природи.

1. Прочитай параграф 47 с. 182

2. Виконай навчальний проект (за можливості), описаний в підручнику с. 189 "Смітити не можна переробляти"

3. Переглянь відео https://www.youtube.com/watch?v=s0XBlIljE_chttps://www.youtube.com/watch?v=Bra1LprRPtkhttps://www.youtube.com/watch?v=pY_Jwk_ZOfg

4. Подивись Червону книгу України https://nature.land.kiev.ua/red-book.html



06.05.2022  Cинхронно  о 12.30  https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx

Тема. Розв'язування вправ

Розкажи про спостереження та висновки, описані в підручнику с. 177 Сторінка природодослідника!


04.05.2022  Cинхронно  о 13.25  https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx

Тема. Екологічні проблеми та їхнє вирішення.

1. Прочитай параграф 46 с. 178 або прослухати текст параграфа https://www.youtube.com/watch?v=T5lcoUN6o54

2. Проведи спостереження, описані і підручнику с. 177 з сторінки природодослідника, зроби висновки! (для тих, хто не виконав) і https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3358141

3. Переглянь ще раз відеопрезентацію https://www.youtube.com/watch?v=KCwaLK8xzOs




29.04.2022  Cинхронно  о 12.30  https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx

Тема. Розв'язування вправ

1. Виконати тест     https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3358141




27.04.2022  Асинхронно  о 13.25  

Тема. Людина на планеті Земля. Людина - частина природи. Зв'язок людини з природою.

1. Прочитай параграф 45 с. 174

2. Проведи спостереження, описані і підручнику с. 177 з сторінки природодослідника, зроби висновки!

3. Переглянь відеопрезентацію https://www.youtube.com/watch?v=KCwaLK8xzOs



22.04.2022  Cинхронно  о 12.30  https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx

Тема. Екскурсіїї до місцевих екосистем

1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=Q10qgp5GZP8

2. Підібрати до однієї природної екосистеми ланцюг живлення



20.04.2022  Cинхронно  о 10.20  https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx

Тема. Рослинний і тваринний світ своєї місцевості.

1. Переглянути відеопрезентацію https://www.youtube.com/watch?v=WiT5iungxd8

2. Виконати тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7300172

https://vseosvita.ua/test/start/mwm131

https://www.youtube.com/watch?v=F4P39to2iMY&list=PL-Oj-EuOS6c83cMckW2_1ERFLv4sOZ3ZL&index=55&t=34s




15.04.2022  Cинхронно  о 12.30  https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx

Тема. Екосистеми.

1. Переглянути відео https://youtu.be/ff4xAi6tMbs

2. Виконати вправи https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6561275 Завдання необхідно виконати до  25 квітня 15:00 

3.  Запамятати!       Організм+Середовище=Екосистема

Екосистеми бувають: природні і штучні

Природні - створені природою. Наприклад ліс, озеро, степ, ріка тощо.

Штучні - створені людиною. Наприклад садок, город, клумба, акваріум, ставок тощо.

4. Знайти і переглянути відео про 7 чудес України 

https://www.youtube.com/watch?v=SR5hi88AHUo




13.04.2022  о 13.25   Асинхронно

Тема. Практична робота. Вирощування найвищої бобової рослини. 

Підручник с. 173, повт. параграфи 34, 38, 39, 40, 43

1. Переглянути відео   https://www.youtube.com/watch?v=7VrhNd1Lg1A

  

2. За можливості виконати свій проект Вирощування найвищої бобової рослини.



https://quizizz.com/join?gc=27589429


08.04.2022  Cинхронно  о 12.30  https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx

Тема. Співіснування організмів. Угруповання.

1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=doqqck8QskU 

2. Виконати вправи 

http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/serednya-ta-starsha-shkola/prirodoznavstvo-5-klas-robochiyi-zoshit/dodatkov-zavdannya-do-temi-spvsnyvannya-organzmv-ygrypyvannya-organzmv/dodatkov-zavdannya-do-temi-spvsnyvannya-organzmv-ygrypyvannya-organzmv?direct 

 




06.04.2022  Cинхронно  о 12.30  https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx

Тема. Вплив на організми чинників живої природи. Взаємозв'язки між організмами/ Співіснування організмів. 

1. Переглянути відеоурок https://youtu.be/MsotOaZb4ek

2. Скласти конспект та ланцюг живлення організмів для своєї місцевості (https://www.youtube.com/watch?v=D39-4qIWDbg)

3. За можливістю виконати вправи 4, 5, 6 с. 77 в друкованому зошиті



01.04.2022 Cинхронно  о 12.30  https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx

Тема. Грунтове середовище та його мешканці. 

1. Переглянути ще раз відеоурок https://youtu.be/DvNyCGFZlvY

2. Прочитати параграф 42 https://pidruchnyk.com.ua/141-prirodoznavstvo-korshevnyuk-bashtoviy-5-klas.html



30.03.2022 Cинхронно  о 13.25  https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx

Тема. Водне середовище.

1. Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=DvNyCGFZlvY та відеопрезентацію  https://www.youtube.com/watch?v=oAHbWiq8qJk

2. Повторення - виконати тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1005621 та https://vseosvita.ua/test/start/wgj889

3. Прочитати параграф 41



25.03.2022 Cинхронно  о 12.30  https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx

Тема. Наземно-повітряне середовище та його мешканці.

1. Переглянути відеоурок https://youtu.be/yxt1s3cUesE

2. Прочитати параграф 40, виконати тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2634070

3.  Олімпіада (за бажанням) https://vseosvita.ua/olympiad/s30



23.03.2022 Cинхронно  о 13.25  https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx

Тема. Розв'язування вправ.

1. Прочитати параграфи 38, 39

2. Виконати тренувальні вврави https://learningapps.org/3130913,   https://learningapps.org/10082485https://learningapps.org/18383628

3. Виконати тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2741683




18.03.2022 Cинхронно  о 12.30  https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx

Тема. Пристосування організмів.

1. Переглянути відеоурок https://youtu.be/p4Eyb9sZlFQ

2. Виконати тест  https://vseosvita.ua/test/start/jnd767 та вправи https://learningapps.org/view3203601https://learningapps.org/3177186





16. 03.2022  Cинхронно  о 13.25  https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx

Тема. Умови життя на планеті Земля. Середовище життя. Чинники середовища

1. Переглянути відеоурок https://youtu.be/Dl3sIhldW5k

2. Розгадати кросворд Рослини України, виконати вправу Бактерії




11.03.2022 Синхронно о 12.30 https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx

Тема. Різноманітність організмів. Найбільш поширені рослини, гриби та тварини

1. Переглянути відеопрезентацію https://www.youtube.com/watch?v=VSy1Vk4omNo

та ще раз відео https://youtu.be/pfYAU1ypREc

2. Виписати (по можливості) найбільш поширені рослини, гриби та тварини України - по 3 приклади, ознайомитися з атласами визначниками http://fschool7p.blogspot.com/2017/03/48_17.html




09.03.2022 Cинхронно  о 13.25  https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx

Тема. Різноманітність організмів. Гриби. Бактерії.

1. Переглянути відеопрезентації https://www.youtube.com/watch?v=vRKdaept0rI

https://www.youtube.com/watch?v=q5_SqX__T2s та 

для повторення минулого уроку https://www.youtube.com/watch?v=5FyM01Hxzhk

2. За можливості - Підготувати розповідь(усно) про корисні або шкідливі бактерії https://www.youtube.com/watch?v=LA_3qfSn79Y



08.03.2022  Виховна година 5 Г клас     https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx



25.02.2022 Cинхронно  о 11.30  https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx

Тема. Різноманітність організмів. Тварини. Гриби.  с.10  https://en.calameo.com/read/0061919637a4ecf88a702

переглянути відео https://youtu.be/pfYAU1ypREc

Д/з. Прочитати параграф 36, повторити параграф 34, 35 виконати вправи в друкованому зошиті

Picture This Android : https://goo-gl.su/SpBnaM Ios : https://goo-gl.su/GeAG

Seek by iNaturalist Android : https://goo-gl.su/svpt Ios : https://goo-gl.su/tPbLUPq 


11.02.2022 Cинхронно  о 12.30  https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx

Узагальнення знань з теми.

Практичне заняття. Дослідження впливу різних температур на розчинення цукру(солі) у воді

1. Переглянути відео

 та цікаві факти про Землю https://www.youtube.com/watch?v=d0zKaaaXUmQ

2. Повторити параграфи 23-32, потренуватися у виконанні тестових завдань https://miyklas.com.ua/p/prirodoznavstvo/4-klas/vsevit-i-soniachna-sistema-327190/zemlia-planeta-soniachnoyi-sistemi-misiatc-prirodnii-suputnik-zemli-327117/re-ed672797-7700-48e1-b0fd-387adeb47d45/ae?resultId=2179124664&c=1





09.02.2022 Cинхронно  о 12.30  https://meet.google.com/jjr-yjxe-jcx

Практичне заняття. Дослідження розчинності речовин (цукру, солі, лимонної кислоти, олії)

1. Переглянути відео 

  
2. Виконати тест https://vseosvita.ua/test/start/nhj717

3. Виконати впр. 3 с.55-56(зошит),повторити параграфи 23-32, виконати тест

https://vseosvita.ua/test/start/mwf215




04.02.2022 Синхронно о 12.30 https://meet.google.com/fpf-euxk-brp

Тема. Розчини в природі. Значення води в природі. Використання води людиною.

Мета:

•   продовжити ознайомлення з водою;

•  з'ясувати значення води в природі та житті людини

1. Прослухати ролик https://www.youtube.com/watch?v=3rruZL3DNaY&t=251s 

та переглянути відео


2. Прочитати параграф 32, повторити параграфи 30, 31




02.02.2022 Синхронно о 13.25 https://meet.google.com/fpf-euxk-brp

Тема. Вода - розчинник. Розчинні й нерозчинні речовини.

Мета:

•   продовжити ознайомлення з водою;

•  навчитися розрізняти розчинні та нерозчинні речовини.

1. Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=HDMpcz9_B6I

та

 https://www.youtube.com/watch?v=cDTuc7OibCo

2. Прочитати параграф 31, повторити параграф 30.

3. Виконати тест https://vseosvita.ua/test/start/fqt307



04.12.2021 Асинхронно

Тема. Зоряні системи - галактики. Всесвіт його складові.

Мета: розширити уявлення про будову всесвіту, допомогти зрозуміти сутність поняття Галактика

1. Переглянути відео 



2. Прочитати §19, 20. Уважно розглянути, вміти пояснити мал. 68,69 в підручнику

https://www.youtube.com/watch?v=ynp8QPum4OI



05.11.2021 Синхронно  о 12.30 https://meet.google.com/fpf-euxk-brp

Тема. Явища природи. Самостійна робота

Мета: удосконалити вміння розрізняти хімічні, біологічні та фізичні явища

1. Для повторення, перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=d_D5WfHJ0Ns



https://www.youtube.com/watch?v=hhdeQYSGdDw

2. Виконайте Самостійну тестову роботу  Завдання необхідно виконати до  8листопада 17:00

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7293284

3. Пограй у гру Відгадай, що звучить https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5890316

4. Повторити §10-14, виконати тест до 05.11 17.00 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1646462


03.11.2021 Асинхронно   

Тема. Явища природи. Хімічні явища.

Мета:

•   навчитися наводити приклади хімічних явищ і називати їх ознаки;

•   розрізняти хімічні, біологічні та фізичні явища.

1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=zIRvN6UJ0UA

2. Прочитати параграф 14, повторити параграфи 10-13

3. Пограй у гру Відгадай, що звучить https://www.youtube.com/watch?v=qg3XW_4jhno



Зареєструватися за покликанням у https://classroom.google.com/c/MzQwNDE4NTEwMjc2?cjc=aophhsa

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.