8В 8Г клас хiмiя


2024 - 2025 навчальний рік Підручник 8 клас

 Покликання на онлайн урок https://meet.google.com/suw-rjdb-ohz

навчання з використанням дистанційних технологій з   20.02.2025 - 28.02.2025

21.02.2025

Тема. Класифікація оксидів, кислот і основ.


https://youtu.be/KJ5XQHkXgxU?si=wU_2X9OO_rnrt4Su    Класифікація речовин







2022 - 2023 навчальний рік          Підручник Хімія 8 клас
Покликання на відеозустрічі для дистанційного навчання


Генетичний зв'язок





24.02.2023
Тема. Розв'язування вправ 

Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=eXTi4BIvrmU(7 хв.) 

до взаємодії кислотних і основних оксидів та https://www.youtube.com/watch?v=iQM6t8yrQ_Q (9,5 хв.)

 Записати рівняння реакцій з відео у робочий зошит
Повторити параграф 26, вивчити конспект



















  



Переглянути відео 

 





13.01.2023, 12.01.2023  
13.01.2023, 11.01.2023  8А,Г
11.10.2023,  10.01.2023  8В 
Тема. Закон Авогадро. Молярний об’єм газів
Перегляньте відео, напишіть конспект
запишіть та вивчіть конспект і формули


розв'яжіть задачі








зробіть та вивчіть підсумки



09.12.2022, 08.12.2022   8Б
07.12.2022, 02.12.2022   8Г
07.12.2022, 02.12.2022   8А
07.12.2022, 06.12.2022  8В 
Тема. Молярна маса

Молярна маса — це маса 1 моль речовини. 
Молярну масу позначають латинською літерою M. 
Її розмірність — г/моль. 
 Молярна маса чисельно дорівнює відносній атомній або молекулярній масі. 

Опрацювати §19, написати конспект, вивчити формули, переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=5DW-yu3qJFg



26.11.2022  8Б Асинхронно
Тема. Кількість речовини. Моль. Число Авогадро.
Опрацювати §18, написати конспект, вивчити формули, переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=eKipszO20Pc  







29.11.2022 
26.11.2022  8Г, 8А
25.11.2022 
Контрольна робота
Виконати до 22.00  07.12.2022


25.11.2022  8А, 8Г
24.11.2022 
23.11.2022 
Тема. ПРАКТИЧНА РОБОТА № 1 Дослідження фізичних властивостей речовин
Переглянути відео та зробити висновки! Оформити роботу.  Повторити §13-16


23.11.2022  8А, 8Г
22.11.2022  
19.11.2022      Асинхронно
Тема. Виконання вправ, розв'язування тестів
Переходьте за посиланням і виконуйте тренувальні тести!!! та повторюйте теорію.
Повторити §13-16, мають бути написані конспекти параграфів, вивчені напам'ять визначення ковалентного та йонного зв'язків і типів кристалічних граток(атомної, молекулярної, йонної)! 


18.11.2022  8Б, 8А, 8Г
16.11.2022  
Тема. Залежність фізичних властивостей речовин від типів кристалічних граток. Лабораторний дослід1. Ознайомлення з фізичними властивостями речовин різної будови 

ПРО ГОЛОВНЕ

Кристалічні ґратки - модель, за допомогою якої описують внутрішню будову кристалів.

• Природа частинок у вузлах кристалічних ґраток та сили взаємодії між частинками визначають тип ґраток: йонні, атомні, молекулярні.

• Молекулярні речовини мають низькі температури плавлення й кипіння.

• Речовини з атомними кристалічними ґратками зазвичай плавляться за високих температур, практично нерозчинні в будь-яких розчинниках, мають низьку реакційну здатність.

• У йонних кристалах зв’язки між йонами міцні, тому такі речовини зазвичай мають високі температури плавлення. Вони тверді, але крихкі.

• Властивості сполук залежать від їхньої будови і зумовлюють застосування речовин.

Перевірте себе

1. Що таке кристалічні ґратки? 

2. Що називають вузлами кристалічних ґраток? 

3. Які є типи кристалічних ґраток? Які частинки розташовані у вузлах кристалічних ґраток кожного типу? 

4. Чим аморфні речовини відрізняються від кристалічних?


Переглянь відео, зроби та запиши висновки!!!

Розгляньте кожну речовину
 Графіт 

Сечовина

Калій бромід


                                Характеристика речовини 

Речовина                  графіт           сечовина           калій бромід

Запиши висновки в зошит!
  • Молекули речовин молекулярної будови мають невисоку твердість, низькі температури плавлення і кипіння, а деякі — запах. Молекулярні речовини не проводять електричний струм. 
  • У речовинах атомної будови всі атоми міцно сполучені між собою. Характерні фізичні властивості таких речовин — високі температури плавлення і кипіння. Вони не розчиняються у воді, мають високу твердість
  • Йонний зв’язок досить міцний. Тому йонні речовини мають високі температури плавлення і кипіння. У розплавленому стані сполуки, які складаються з йонів, проводять електричний струм


17.11.2022  
16.11.2022  8А, 8Г
15.11.2022  
Тема. Кристалічні гратки. Атомні, молекулярні та йонні https://www.youtube.com/watch?v=l_-HbdNQliA

Теорія та тренувальні вправи
Опрацювати параграф 17
7


12.11.2022  8А, 8Г, 8В  Асинхронно
Тема. Хімічний зв'язок. Розв'язування вправ         Ковалентний зв’язок, у якому одна чи кілька спільних електронних пар зміщені в бік одного з атомів, називають полярним зв’язком, а за відсутності такого зміщення — неполярним зв’язком. Полярний ковалентний зв’язок реалізується в молекулах багатьох складних речовин — HF, NH3, SO3, SiCl4, H3PO4 тощо, а також у йонах ОН– , CO3 2–, PO4 3– та ін. Неполярним ковалентним зв’язком сполучені атоми в молекулах неметалів, у деяких речовинах атомної будови (наприклад, графіті, алмазі). Який вид ковалентного зв’язку існує в молекулах Br2, HBr? Br2 - ковалентний неполярний, HBr -  ковалентний полярний

Укажіть хімічні формули, які належать йонним речовинам...

Взаємодію між протилежно зарядженими йонами в речовині називають йонним зв’язком. Сполуки, що складаються з йонів, називають йонними сполуками. До йонних сполук належить більшість оксидів металічних елементів, луги, сполуки лужних елементів із галогенами, Сульфуром тощо. Отже, у наведеному переліку йонними сполуками є Al2O3, Na2S, BaF2.                                              Повторити параграфи 13-16, виконати тренувальні вправи https://learningapps.org/17072678 


           

11.11.2022  8Б, 8А, 8Г
10.11.2022   
09.11.2022     
09.11.2022  8А, 8Г           08.11.2022    
Тема. Ковалентний зв'язок. Його види.
1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=OVZfjwhf-XE
 Опрацювати параграф 16


Канікули

29.10.2022   Субота Асинхронно
Записати конспект § 15
Опрацювати параграф 14, виконати вправи 85, 86, вивчити висновки та визначення, виконати тренувальні вправи https://miyklas.com.ua/p/himija/8-klas/tipi-khimichnogo-zv-iazku-40899/tipi-khimichnogo-zv-iazku-39928/re-139ddc51-6633-402e-ba10-ce5c7fc88feb/pe?resultId=2201058669&c=1



  27.10.2022        26.10.2022  8В, 8А, 8Г  Тема. Хімічний зв'язок. Асинхронно               Переглянути https://www.youtube.com/watch?v=osG67LKd7vc
Опрацювати параграф 13, виконати вправи 78, 80, вивчити висновки та визначення Хімічного зв'язку на с.66 (на початку 2 розділу - визначення червоним кольором виділене!!!)
Контроль для тих, хто не виконав на минулому уроці https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5943865




19.10.2022  о 13.00 Середа
19.10.2022  о 13.50 Середа 
19.10.2022  о 17.15 Середа  додатково https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6077032
15.10.2022 о 13.50 Субота за П'ятницю 
Тема. Життя і діяльність Д. І. Менделеєва
1. Опрацювати параграф 13, виконати вправи 78, 80, вивчити висновки та визначення Хімічного зв'язку на с.66 (на початку 2 розділу - визначення червоним кольором виділене!!!)реглянути відео https://m.youtube.com/watch?v=noPB6y1h9FM та https://m.youtube.com/watch?v=L5-ac3Q5gy4
2. Вивчити висновки

18.10.2022   о 13.50 Понеділок
15.10.2022   о 16.25 Субота за П'ятницю
15.10.2022   о 15.35 Субота за П'ятницю
14.10.2022   о 13.50 П'ятниця
Тема. Значення періодичного закону
1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=r6Hz3YK6k6E
2. Прочитати § 10 - 12


14.10.2022   о 16.25 П'ятниця
Тема. Розв'язування вправ

14.10.2022    о 15.35 П'ятниця
Тема. Розв'язування вправ

13.10.2022   о 13.50 Четвер
 Тема. Розв'язування вправ

12.10.2022     о 17.15 Середа
Тема. Розв'язування вправ




12.10.2022     о 13.50 Середа
12.10.2022     о 13.00 Середа
11.10.2022     о 13.30 Вівторок
08.10.2022     -  Асинхронно(субота)
Тема. Характеристика хімічних елементів № 1 - 20 за їх місцем у Періодичній системі та будовою атома.
1. Повторити поняття радіус атома https://www.youtube.com/watch?v=xXwSyPALu2o&list=PLDIyG8hc4iSoo8uPGl_3g7gy2_Iea-v0E&index=11 
2. Характеристика елемента https://www.youtube.com/watch?v=Mfo-bvVnVLE - записати конспект

Пропонуємо скористатися наведеним нижче планом. 
1. Назва і символ елемента, його місце в періодичній системі (номер періоду, номер групи, головна чи побічна підгрупа).
2. Відносна атомна маса. 
3. Склад атома, тобто кількість у ньому протонів, електронів і нейтронів (якщо еле# мент належить до двадцяти елементів, ука# заних у § 4). 
4. Електронна будова атома, тобто розміщення електронів на енергетичних рівнях і підрівнях, а також в орбіталях різних типів. 
5. Тип елемента (s, p, d, f#), його хімічний характер (металічним чи неметалічним є елемент). 
6. Значення валентності елемента (за номером групи періодичної системи, у якій він міститься, за кількістю неспарених електронів в атомі). 
7. Тип простої речовини елемента (метал чи неметал), її назва.

 

ВПРАВА.
Скласти характеристику Фосфору.
Розв’язання 
1. Елемент Фосфор міститься в 3-му періоді, V групі, головній підгрупі. Символ елемента — Р 

 

2. Відносна атомна маса елемента — 30,974. 

 

3. Порядковий номер елемента (протонне число) — 15. Це число вказує на те, що в атомі Фосфору міститься 15 протонів і 15 електронів. Фосфор є одним із двадцяти елементів (§ 4), кожний з яких має атоми з однаковою кількістю нейтронів. Нуклонне число А для нього отримуємо, округлюючи значення відносної атомної маси Фосфору до цілого числа: А = 30,974 ≈ 31. Кількість нейтронів у ядрі атома дорівнює різниці між нуклонним і протонним числами: 31 – 15 = 16.

 

4. Оскільки Фосфор міститься в 3-му періоді, то електрони в його атомі розташовані на 3-х енергетичних рівнях. Перший і другий рівні заповнені; на них перебуває відповідно 2 і 8 електронів (такою є електронна будова атома елемента № 10 Неону). На третьому, зовнішньому, рівні містяться 5 електронів (їх кількість для елемента головної підгрупи збігається з номером групи): два електрони — на 3s підрівні і три — на 3p підрівні. Електронна формула атома Фосфору — 1s2 2s2 2p6 3s2 3p3 , або [Ne]3s2 3p3 . Її графічний варіант (із позначенням заповнених і вакантних d-орбіталей останнього енергетичного рівня) такий: 3p 3d 3s 2p 2s 1s

 

5. Фосфор належить до р-елементів, тому що під час заповнення електронами орбіталей атома останній електрон надходить у р-орбіталь. Фосфор — неметалічний елемент, оскільки в його атомі більше трьох зовнішніх електронів (§ 8). Окрім цього, він перебуває справа від ламаної лінії в довгому варіанті періодичної системи.

 

6. Максимальне значення валентності Фосфору — 5 (це елемент V групи), а мінімальне — 3 (такою є кількість неспарених електронів в атомі).

 

7. Фосфор утворює кілька простих речовин, які є немета# лами. Найважливіші серед них — червоний і білий фосфор. Загальна назва цих речовин — фосфор — така сама, що й елемента (у клітинці періодичної системи вказано лише одну назву).  

3. Опрацювати  § 9, вик. впр. 52 (г)



01.10.2022  8В, 8Г   Асинхронно
Тема. Графічні варіанти написання електронних формул
1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=1-8AdHodYmI
2. Записати конспект
3. Потренуватися у розв'язанні вправ 





30.09.2022   8Б, 8Г   
Тема. Графічні варіанти написання електронних формул
1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=3M1S2N_gRPs

2. Написати конспект





28.09.2022
Тема. Будова електронних оболонок атомів хімічних елементів
1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=aNsKVGhSOyg&t=959s 
2. Повторити визначення
3. Написати конспект



27.09.2022   8В, 8А
Тема. Будова електронних оболонок атомів хімічних елементів
1. Виконати самостійну роботу
2. Повторити види орбіталей та структуру їх розміщення в атомах; визначення понятть орбіта(рівень), орбіталь(підрівень), спін


24.09.2022   8В, 8А Асинхронно
Тема. Стан електронів в атомі

Мета

навчальна: ознайомити учнів з особливостями електрона як мікрочастинки, розглянути хвильовий характер руху електрона; ввести поняття «орбіталь», «спін»,

сформувати уявлення про види орбіталей та структуру їх розміщення в атомі; поглибити уявлення про складну будову атома;

розвиваюча: розвивати творчі здібності учнів, уважність,  

виховна: сприяти розширенню політехнічного світогляду учнів, виховувати любов до предмету.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Форми роботи: самостійна робота, практичне використання  знань, умінь та навичок.

Обладнання:  періодична система хімічних елементів Д. І. Менде­лєєва, відеоурок.

   Хід уроку



Орбіталі різної форми позначають різними буквами: s, p, d i f.

s-орбіталі мають форму сфери, а електрони з такою формою електронної хмари називаються s-електронами;

p-орбіталі мають форму об’ємної вісімки (гантелі), а електрони з такою формою електронної хмари називаються р-електронами.

 d – орбіталі. Електрони набувають ще більшого запасу енергії, складніших рухів, у результаті утворюються складні і красиві об’ємні геометричні фігури  у формі чотирьохпелюсткових квіток

Електрони з такою формою електронної хмари називаються d-електронами.

в) Орбіталі мають різні положення у просторі.

s-орбіталь має одне положення в просторі;

p-орбіталь – 3 положення в просторі.

d-орбіталь – 5 положень в просторі

f-орбіталь – 7 положень в просторі


2.   Виконати Самостійну роботу

            Варіант 1

1.             Порядковий номер хімічного елемента дорівнює:

А. заряду ядра атома;      Б. кількості електронів;

В. відносній атомній масі ; Г. протонному числу.

2.  Вкажіть розташування в періодичній системі  елемента № 6 :

    А .2 період;     Б.4 період;    В. 2 група;   Г. 4 група;     

    Д. Головна підгрупа;            Е. Побічна підгрупа.

3. Елемент з порядковим номером 20 має :

   А. Ядро із зарядом  + 20  і 20  електронів;

   Б. .Ядро із зарядом  + 10  і 10  електронів;

   В. Ядро із зарядом  + 40  і 40  електронів.

4. Елемент з порядковим номером 12 утворює вищій оксид  типу :

А. R2O ;    Б. RO ;     В.   R2O 3.

5.Скільки  протонів , нейтронів і електронів  має  нуклід .

6.Нукліди яких елементів позначено формулами :  ,

7. Атомне ядро якого елемента містить 19 протонів   і  20  нейтронів ?

           

3. Прочитати параграфи 5, 6, виконати вправи 31, 41




23.09.2022 о 13.50 8Б Синхронно
Тема. Електронна будова атомів
 
1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=95zfcz_IruE

2. Прочитати параграфи 5, 6, виконати вправи 31, 41



22.09.2022 о 13.50 8Б Синхронно
Тема. Ізотопи. Нукліди. 
1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=IJTIMsa2EA8
2. Вивчити визначення 


16.09.2022 о 13.50 8Б Синхронно
Тема. Повторити поняття про лужні (Лужні елементи), інертні елементи (Інертні елементи)  та галогени (Галогени)
1. Переглянути відео https://youtu.be/uwog5SIPG40 
2. Скласти рівняння реакції натрію з бромом



16.09.2022 о 15.35 8Г Асинхронно
Тема. Періодичний закон і таблиця періодичної системи хімічних елементів. Структура таблиці.
1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=guQGEMS_X_E



16.09.2022 о 17.15 8А Асинхронно
Тема. Періодичний закон і таблиця періодичної системи хімічних елементів. Структура таблиці.
1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=guQGEMS_X_E




15.09.2022 о 15.35 8Б Асинхронно
Тема. Періодичний закон і таблиця періодичної системи хімічних елементів. Структура таблиці.
1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=guQGEMS_X_E



14.09.2022 о 17.15 Асинхронно
Тема. Короткі історичні відомості (Історичні відомості
про спроби класифікації хімічних елементів. 
Поняття про лужні (Лужні елементи), інертні елементи (Інертні елементи)  та галогени (Галогени)
1. Переглянути відео https://youtu.be/uwog5SIPG40
2. Записати в зошит конспект Конспект 
3. Скласти рівняння реакції натрію з бромом
4. Прочитати параграф 1



02.09.2022 Дистанційно.  Запрошення на зустріч

https://meet.google.com/ntx-mdek-cct 

1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=AMzw1CXyKaw





10.06.2021  Асинхронно
Тема. Узагальнення знань. Підсумкове заняття.
1. Переглянути відео


01.06.2021 Асинхронно
Тема. Повторення

1. Переглянути відео
2. Прописати всі задачі в зошит



25.05.2021 8В Асинхронно
Тема.Узагальнення знань з хімії. Повторення.  

1. Переглянути конспект та запропоновані в ньому відео 
https://sites.google.com/site/distancijnevivcennahimiie/oksidi/osnovi-1

2. Скласти власний конспект з теми 
"Солі" або доповнити той, що є  і прислати в classroom

3. На питання вікторини відповісти усно

22.05.2021 8В Асинхронно
Тема.Узагальнення знань з хімії. Повторення. 
1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=GfwXW_WiBjg
2. Прочитати статтю http://vse.rv.ua/article/22-vinahodi-ukrainciv-aki-vidomi-svitovi.html
3. Розповісти про факт, який найбільше вразив у classroom 
                 



Асинхронно15.05.2021  8Б,   
Тема. Узагальнення знань. 
Перевір свої знання про оксиди.
1. Переглянути конспект та запропоновані в ньому відео ttps://sites.google.com/site/distancijnevivcennahimiie/oksidi/oksidi
2. Скласти власний конспект з теми: "Оксиди"
3. Перевір свої знання з теми. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1509837
4. Виконай інтерактивну вправу https://learningapps.org/display?v=pbvxdvk5n17
5. Отримай оцінку! 
Завдання необхідно виконати до   20:00



29.04.2021  8Б  Асинхронно
Контрольна робота

27.04.2021  8В  Асинхронно
Контрольна робота

26.04.2021  8Б,   Асинхронно
Тема. Узагальнення знань



https://www.youtube.com/watch?v=GziosLaWZXU

Повторити § 23 - 38
Підготуватися до Контрольної роботи


22.04.2021    Синхронно https://meet.google.com/jkt-tdfy-kjy
20.04.2021  Синхронно о 11.25 https://meet.google.com/ijd-osvx-off

ПРАКТИЧНА РОБОТА №2
Розв’язування експериментальних задач
1. Переглянути  відео
2. Записати запропоновані реакції в робочий зошит або зошит для практичних 
3. Повторити §37-38, виконити дом.завдання з відеопрезентацій за бажанням



19.04.2021  8Б,   Синхронно https://meet.google.com/jkt-tdfy-kjy
Тема.Узагальнення знань про найважливiшi класи неорганiчних сполук. Генетичнi зв'язки 

Домашнє завдання.   Опрацювати §37-38, повторити  §23-36, рівняння реакцій виписуємо в зошитах і виконуємо завдання, що позначені в параграфах трикутничком.

— Що таке «генетичний»?
— «Генезис» грецькою означає «походження». Тобто ця назва говорить про те, що з одних речовин можна одержати інші.
— Зрозуміло. Hy так цим, власне, хіміки й займаються: одержують нові речовини з відомих.
Між класами неорганічних сполук існує зв’язок, який називають генетичним. Цей зв’язок полягає в тому, що з речовин одного класу можна одержати речовини інших класів.
Існує два основних шляхи генетичних зв’язків між речовинами: один із них починається металами, інший — неметалами.


Переглянути відеоуроки 






15.04.2021      Асинхронно
13.04.2021      Асинхронно
Тема.Загальні способи отримання кислот  і солей.
1. Переглянути  відео https://www.youtube.com/watch?v=vBbqBt1qMx8
2. Записати запропоновані реакції в робочий зошит
3. Опрацювати  §35-36, всі рівняння реакцій виписуємо в зошитах і виконуємо завдання, що позначені в параграфах трикутничком. 
https://miyklas.com.ua/p/himija/8-klas/osnovni-klasi-neorganichnikh-spoluk-41963/sposobi-otrimannia-kislot-43317/re-85404e4a-5357-4c89-8821-47acda7bb056


1. Безоксигенові кислоти отримують при розчиненні у воді газоподібних сполук неметалів з Гідрогеном.
Так, наприклад, хлоридна кислота утворюється в результаті розчинення газу гідроген хлориду (хлороводню) HCl у воді, а сульфідна кислота — при розчиненні газу у воді гідроген сульфіду (сірководню) H2S. Самі ж згадані газоподібні сполуки можна отримати в реакціях сполучення водню з відповідними неметалами:
H2+Cl2світло2HCl;H2+StH2S.

2.  Оксигеновмісні кислоти можна отримати взаємодією відповідних кислотних оксидів з водою:
  
N2O5+H2O2HNO3;SO3+H2OH2SO4.
3.  Кислоти можна отримати з відповідних солей. Реакції протікають відповідно до витиснювального ряду кислот:
HNO3H2SO4HClH2SO3H2CO3H2SH2SiO3H3PO4
У цьому ряду кислота, що знаходиться лівіше, може витіснити з солі кислоту, що знаходиться правіше.
  
Наприклад, хлоридна кислота витісняє карбонатну з розчинів її солей (карбонатна кислота, у свою чергу, розкладається на вуглекислий газ і воду), а ортофосфатна кислота може бути витіснена сульфатною:

Na2CO3+2HCl=2NaCl+H2O+CO2;Ca3(PO4)2+3H2SO4=2H3PO4+3CaSO4.


Для кращого розуміння можна переглянути ще такі відео
https://www.youtube.com/watch?v=ueGyK900P7Q
https://www.youtube.com/watch?v=kMnHUkiDEeI

https://www.youtube.com/watch?v=aWqMaVmhaUM

Повторюємо кислоти https://uk.padlet.com/zn_coolchem/wrzni17ax7mg/wish/482143152

12.04.2021  8Б,     Асинхронно
Тема.Загальні способи отримання оксидів і основ.
1. Переглянути  відео https://www.youtube.com/watch?v=A-0t3HgWHK0
2. Записати запропоновані реакції в робочий зошит
3. Опрацювати §33-34, всі рівняння реакцій виписуємо в зошитах і виконуємо завдання, що позначені в параграфах трикутничком. 
4. Виконуємо по одній вправі після кожного параграфа (на вибір)



08.04.2021    Синхронно https://meet.google.com/qau-advr-vbt
06.04.2021      Асинхронно
Практична робота №2.
 Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук. 
1. Повторити §23-32, оформити практичну роботу з підручника с.182-183 в робочому зошиті або в зошиті для практичних, якщо є.
2. Фото роботи скинути у classroom


05.04.2021  8Б,     Асинхронно
ТемаХімічні властивості амфотерних гідроксидів
1. Переглянути  відео
2. Записати запропоновані реакції в робочий зошит
3. Домашнє завдання. Повторити §31, виконити дом.завдання з відеопрезентацій
 https://www.youtube.com/watch?v=pwyg9nqoJfw  Переписати в зошит!



01.04.2021  8Б     Асинхронно
30.03.2021  8В     Асинхронно
Тема Розв'язування експериментальних задач. Лаб.7
1. Переглянути  відео
2. Записати запропоновані реакції в робочий зошит




29.03.2021  8Б     Асинхронно
29.03.2021       Синхронно о 9.25 Посилання https://meet.google.com/eqv-weud-xkh
Тема Хімічні властивості солей
1. Переглянути запропонованЕ відео
2. Повторити §32, ПРОПИСАТИ ВСІ ЗАПРОПОНОВАНІ РІВНЯННЯ РЕАКЦІЙ, ПІДГОТУВАТИСЯ ДО ЛАБОРАТОРНОГО ДОСЛІДУ № 8
Реакція обміну між солями в розчині












21.01.2021       Синхронно о 9.25 Посилання https://meet.google.com/ekb-aaes-ofm
19.01.2021  8В     Асинхронно
ТемаМолярна маса. Розв'язування вправ
1. Переглянути запропоновані відео
2. Повторити §19-20



Домашня робота 
Повторити §19-20  
на урок Тест  Код доступу 1510201
Завдання необхідно виконати до  24 січня 10:00



18.01.2021  8Б     Асинхронно
18.01.2021  8В     9.25 Синхронно,
посилання буде надіслано у Viber групу о 9.20
ТемаМолярна маса.
1. Переглянути запропоновані відео
2. Прочитати §20
3. Виписати визначення та формули з параграфа, виконати завдання з ст.106, позначене червоним трикутничком! 

Домашнє завдання.   Опрацювати §20, повторити §19 Завдання виконуємо і скидаємо у classroom  https://classroom.google.com/c/MzQwNDcxMTY1ODla?cjc=6ifwspd


14.01.2021  8Б
12.01.2021  8В
Тема. Розв'язування задач
в зошиті виконати вправи та скинути в classroom

Домашнє завдання.   Повторити §19


11.01.2021  8Б   8В
Тема. Кількість речовини. Моль - одиниця кількості речовини. Число Авогадро.

Домашнє завдання.   Опрацювати §19. Рівняння реакцій виписуємо в зошитах і виконуємо завдання, що позначені в параграфах трикутничком, виконати вправи 131в, 132,133а. Виконуємо завдання і скидаємо у classroom  https://classroom.google.com/c/MzQwNDcxMTY1ODla?cjc=6ifwspd



29.05.2020  8Б   8А

28.05.2020  8В
Підсумкове заняття. Розв'язування вправ і комбінованих задач
Переглядаемо телеурок
https://www.youtube.com/playlist?list=PLFVSJgZgf7h_cV69tk0nTzaozM7YhUp8B 
Виконуємо запропоновані завдання

26.05.2020  8А
25.05.2020  8Б  8В
Тема. Розв'язування розрахункових задач на суміші

https://www.youtube.com/watch?v=s6_oV4JW0VI&list=PLFVSJgZgf7h_cV69tk0nTzaozM7YhUp8B&index=8&t=0s

Переглядаемо відео, виконуємо запропоноване у відео завдання, повторюємо § 19-22



Щоб повторити алгоритм розв'язування розрахункових задач, переглядаемо урок   https://www.youtube.com/watch?v=pcqwxgiKB-8&list=PLFVSJgZgf7h_cV69tk0nTzaozM7YhUp8B&index=18


22.05.2020  8Б   8А
20.05.2020 
Тема. Узагальнення знань
https://www.youtube.com/watch?v=t0q0n92QP7o&t=36s
Повторити § 39



19.05.2020  8А
18.05.2020  8Б  8В
Тема. Поширеність в природі та використання оксидів, кислот, основ і солей.
Опрацювати § 39,  виконати вправи 320, 323
https://drive.google.com/open?id=1UVECs4r1j3vXkhmKOXJJS3SLyHkfKvZi
Заповнити таблиці, запропоновані в презентації.

Щоб повторити алгоритм розв'язування розрахункових задач, переглядаемо урок https://www.youtube.com/watch?v=pcqwxgiKB-8&list=PLFVSJgZgf7h_cV69tk0nTzaozM7YhUp8B


15.05.2020
Тематичний контроль. Перейдіть за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/rmn814. Зареєструйтесь: Прізвище, Ім'я, Клас (обов'язково). Тестування відбудеться з 15.00 до 16.00.
Якщо частина учнів, за поважних причин буде відсутня, то чекаю Вас з 17.00 до 18.00  https://vseosvita.ua/test/start/drn835

+ Розв'яжіть задачу. У надлишок розчину ферум(ІІ)сульфату занурили алюмінієву пластинку масою 20 г. Яка маса заліза виділиться, якщо алюміній повнічтю прореагує? Яка маса ферум(ІІ)сульфату витратиться при цьому?

Хто без поважних причин (причину скинути sмs, для них буде вказано інше посилання) не виконає завдання, оцінка автоматично буде вважатися незадовільною.

12.05.2020
Тема. Узагальнення знань про найважливiшi класи неорганiчних сполук. Генетичнi зв'язки 

Домашнє завдання.   Опрацювати §37-38, повторити  §23-36, рівняння реакцій виписуємо в зошитах і виконуємо завдання, що позначені в параграфах трикутничком.

— Що таке «генетичний»?
— «Генезис» грецькою означає «походження». Тобто ця назва говорить про те, що з одних речовин можна одержати інші.
— Зрозуміло. Hy так цим, власне, хіміки й займаються: одержують нові речовини з відомих.
Між класами неорганічних сполук існує зв’язок, який називають генетичним. Цей зв’язок полягає в тому, що з речовин одного класу можна одержати речовини інших класів.
Існує два основних шляхи генетичних зв’язків між речовинами: один із них починається металами, інший — неметалами.


Переглянути відеоуроки https://uk.padlet.com/zn_coolchem/wrzni17ax7mg/wish/556531281
                              https://uk.padlet.com/zn_coolchem/wrzni17ax7mg/wish/504710534


06.05.2020
Тема. Загальні способи отримання кислот та солей.
Домашнє завдання.   Опрацювати §35-36, всі рівняння реакцій виписуємо в зошитах і виконуємо завдання, що позначені в параграфах трикутничком. Вміти відповісти на запитання після параграфів.  
https://miyklas.com.ua/p/himija/8-klas/osnovni-klasi-neorganichnikh-spoluk-41963/sposobi-otrimannia-kislot-43317/re-85404e4a-5357-4c89-8821-47acda7bb056


1. Безоксигенові кислоти отримують при розчиненні у воді газоподібних сполук неметалів з Гідрогеном.
Так, наприклад, хлоридна кислота утворюється в результаті розчинення газу гідроген хлориду (хлороводню) HCl у воді, а сульфідна кислота — при розчиненні газу у воді гідроген сульфіду (сірководню) H2S. Самі ж згадані газоподібні сполуки можна отримати в реакціях сполучення водню з відповідними неметалами:
H2+Cl2світло2HCl;H2+StH2S.

2.  Оксигеновмісні кислоти можна отримати взаємодією відповідних кислотних оксидів з водою:
  
N2O5+H2O2HNO3;SO3+H2OH2SO4.
3.  Кислоти можна отримати з відповідних солей. Реакції протікають відповідно до витиснювального ряду кислот:
HNO3H2SO4HClH2SO3H2CO3H2SH2SiO3H3PO4
У цьому ряду кислота, що знаходиться лівіше, може витіснити з солі кислоту, що знаходиться правіше.
  
Наприклад, хлоридна кислота витісняє карбонатну з розчинів її солей (карбонатна кислота, у свою чергу, розкладається на вуглекислий газ і воду), а ортофосфатна кислота може бути витіснена сульфатною:

Na2CO3+2HCl=2NaCl+H2O+CO2;Ca3(PO4)2+3H2SO4=2H3PO4+3CaSO4.

https://www.youtube.com/watch?v=vBbqBt1qMx8

Для кращого розуміння можна переглянути ще такі відео
https://www.youtube.com/watch?v=ueGyK900P7Q
https://www.youtube.com/watch?v=kMnHUkiDEeI

https://www.youtube.com/watch?v=aWqMaVmhaUM

Повторюємо кислоти https://uk.padlet.com/zn_coolchem/wrzni17ax7mg/wish/482143152


04.05.2020
Тема. Загальні способи отримання оксидів і основ.
Домашнє завдання.   Опрацювати §33-34, всі рівняння реакцій виписуємо в зошитах і виконуємо завдання, що позначені в параграфах трикутничком. Вміти відповісти на запитання після параграфів.  
https://www.youtube.com/watch?v=A-0t3HgWHK0

Вправи на повторення 
https://learningapps.org/view5127536
https://learningapps.org/view4090375 https://learningapps.org/view9112121
https://learningapps.org/view7286555
https://learningapps.org/view6516451


29.04.2020. 
Практична робота №2.
 Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук. https://www.youtube.com/watch?v=YzhPPFSd-dE
https://www.youtube.com/watch?v=11PBpeKEgj8
Домашнє завдання.   Повторити §23-32, оформити практичну роботу з підручника с.182-183 в робочому зошиті


27.04.2020

Тема. Хімічні властивості амфотерних гідрооксидів.
Домашнє завдання.   Повторити §31, виконити дом.завдання з відеопрезентацій
 https://www.youtube.com/watch?v=pwyg9nqoJfw  Переписати в зошит!



Додатково можна переглянути https://www.youtube.com/watch?v=hS1xS6X8Nyw&t=14s

24.04.2020
Тема. Розвязування вправ і розрахункових задач. 


https://ru.padlet.com/zn_coolchem/wrzni17ax7mg/wish/519561920

Домашнє завдання.   Повторити §28 і 32, виконити задачі з дом.завдання відеопрезентації

22.04.2020
Тема. Фізичні та хімічні властивості середніх солей. 
Лабораторні досліди 6-8. Взаємодія речовин у водних розчинах.

https://www.youtube.com/watch?v=eLuUyrDwE1w


https://www.youtube.com/watch?v=oP7aJm3Donk
або


презентації https://www.youtube.com/watch?v=ljXubEHu5jI
                    https://www.youtube.com/watch?v=csyu_YZGv6M
                    https://www.youtube.com/watch?v=yxmwmJx8BDw
Домашнє завдання.   Переглянути відео та презентації, прочитати §32,                  повт 26 https://learningapps.org/8502901 Перемалювати схему 10.
 Оформити в робочому зошиті лабораторні роботи з параграфа
 https://www.youtube.com/watch?v=rb7ecpzNiKs&t=45s
https://www.youtube.com/watch?v=rWSIKjjYbHo
Вміти відповісти на запитання після параграфів, особливо № 254. 
Скріншоти виконаних завдань можна скидати мені в вайбері в особисті повідомлення, або на електронну адресу lilismakovska@gmail.com. Розвязки мають бути прописані в робочому зошиті 
з чітко зазначеним числом та видом роботи (тестування, домашня робота, самостійна, 
контрольна тощо)





17.04.2020
Контрольна робота  https://vseosvita.ua/test/start/qtf587
                                    має бути записана в зошиті 

15.04.2020
Повторити розрахунки за хімічними рівняннями    https://www.youtube.com/watch?v=4eAGYnWTUM4

Для закріплення знань виконуємо домашню роботу до 16 квітня 23:00
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=800534 Бажаю успіху
розвязки прописуємо всі в зошит ! 

13.04.2020
Тема. Розвязуввання розрахункових задач і вправ, підготовка до контрольної роботи

переглядати відео обовязково з зошитом і ручкою, розвязуючи задачі за вчителем.


Домашне завдання. Опрацювати параграфи 28 та 23-25, 29-30
Для закріплення знань виконуємо домашню роботу до 16 квітня 23:00
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=800534 

08.04.2020
Переглянути відеоурок по ТV або його запис, виконати тест
join.naurok.ua код 372996
Домашне завдання. Повторити параграфи 25 і 30, прописати рівняння хімічних реакцій в зошиті, потренуватися у виконанні  вправ 236, 237, дати назви продуктам реакцій.

07.04.2020

Самостійна робота
Перейти за посиланням  join.naurok.ua
Код доступу712150



03.04.2020
Тема. Розв'язування вправ
   

https://learningapps.org/5127536




30.03.2020
Тема. Фізичні та хімічні властивості основ.

Домашнє завдання.  

Переглянути відео та теорію про кислоти, опрацювати §29, повт 24. Виконати завдання в робочому зошиті, що позначені в параграфах трикутничком. Вміти відповісти на запитання після параграфів. скріншоти виконаних завдань можна скидати мені в вайбері в особисті повідомлення, або на електронну адресу lilismakovska@gmail.com
Творче завдання.

13.03.2020
16.03.2020
Тема. Фізичні та хімічні властивості кислот.
https://miyklas.com.ua/p/himija/8-klas/osnovni-klasi-neorganichnikh-spoluk-41963/kisloti-39949/re-7b9f33ca-deab-4350-a505-6200deaf638b

https://miyklas.com.ua/p/himija/8-klas/osnovni-klasi-neorganichnikh-spoluk-41963/khimichni-vlastivosti-kislot-41218/re-0b045732-5553-4cd6-ab6b-147b58bb12fc

https://www.youtube.com/watch?v=TFvSJ3d8S6E


Домашнє завдання.   Переглянути відео та теорію про кислоти, опрацювати §30, повт 25. Виконати завдання в робочому зошиті, що позначені в параграфах трикутничком. Вміти відповісти на запитання після параграфів. скріншоти виконаних завдань можна скидати мені в вайбері в особисті повідомлення, або на електронну адресу lilismakovska@gmail.com








Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.